Mukadimmah

Renungilah bahawa orang yang bahagia itu akan selalu menyediakan waktu untuk membaca kerana membaca itu sumber hikmah, menyediakan waktu tertawa kerana tertawa itu muziknya jiwa, menyediakan waktu untuk berfikir kerana berfikir itu pokok kemajuan, menyediakan waktu untuk beramal kerana beramal itu pangkal kejayaan, menyediakan waktu untuk bersenda kerana bersenda itu akan membuat muda selalu dan menyediakan waktu beribadat kerana beribadat itu adalah ibu dari segala ketenangan jiwa. Justeru, hidup ini adalah gabungan antara bahagia dan derita. Kehidupan menguji keteguhan iman seseorang. Malangnya bagi mereka yg hanya mengikut kehendak hati dan tidak sanggup menerima penderitaan.

Friday, March 12, 2010

kenape ntah... edited

aku x tau pe kn jd sem ni... smlm test land II tp aku jawab mcm hampeh je... ntahla... sem lpas rasenye lg kuat dugaan... sem ni xdela brape sgt... tp, aku pown x tau nape aku cm ni... lps ni lg byk bende nk kene setel:
  1. 16/03 - submit assignment 1 legal research
  2. 17/03 - BEL test
  3. 20/03 - criminal law II test
  4. 24/03 - administration of trusts test
  5. 26/03 - submit research proposal legal research
  6. 01/04 - submit assignment admin trusts
  7. 07/04 - mooting session 7
  8. k.i.v - submit assignment cyber law
  9. k.i.v - presentation cyber law, research proposal LRM n admin trust
  10. k.i.v - assignment 3 LRM, movie review i.e. observatio for LRM
so, cmane aku nk ngadap sume ni... harap2 aku ble wt comeback... :P

2 comments:

fakhriyahramli said...

BILA KAU LETIH DAN HILANG SEMANGAT,
ALLAH TAHU BETAPA KAU TELAH MENCUBA SEDAYA UPAYA,
BILA TANGISANMU BERPANJANGAN DAN HATIMU KEDUKAAN,
ALLAH TELAH MENGIRA TITISAN AIR MATAMU,
BILA KAU RASA KETINGGALAN DAN MASA MENINGGALKANMU,
ALLAH SETIA DISISIMU,
BILA KAU TELAH MENCUBA SEGALANYA TAPI TAK TAHU TUJUAN,
ALLAH ADA JALAN PENYELESAIANNYA,
BILA TAK ADA YANG BERERTI BUATMU, KELIRU DAN KECEWA,
ALLAH ADALAH JAWAPANNYA

fendi razali said...

thanks... :)